JAAAG LEEEVEER

Heej vill bara säga att jag lever och är trött.. Men denna vecka har gått snabbt tycker jag!! Jag berättar lite kort om veckan.

Måndag: skola typ inget speciellt
Tisdag: samma som måndag
Onsdag: idrottsdag låg jag på sjukhus på natten!!
Torsdag: Ledig eftersom jag var på sjukhus.. (tar de i ett annat inlägg om jag orkar) ;)
Fredag: skola, och efter va jag med Becca och Ingrid!!

Kort om min vecka :)

Imorgon ska jag på kräftskiva med släkten och mina söta små kusiner!! Ska bli kul, ska typ vara där hela dagen och kanske sova över. Synd bara att jag inte gillar kräftor :( men men.. Ska bli trevligt..
Får så vad jag hittar på på söndag skulle kanske grilla med tjejerna!!
Ni får ha en bra helg så hörs vi. Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0