Tja tja bloggen!!

Heej bloggisen :) idag har jag varit i skolan, sen gick jag till min teater och efter var jag med Bea!! Nu har jag precis ätit middag och ska plugga lite, tror de blir tv-kväll.. ses imorgon då ska jag vara med Edna efter skolan!! :) Puss o kram // Livi-kiwi <33 Ps. Har ni druckit ur choklad-sugrör? Jag sitter o gör det nu, ni kanske kommer ihåg att de fanns förut och de har kommit tillbaka nu!! :thumbup: de finns i jordgubb o banan oxå!! ( för er som inte ver vad de är ) Man dricker mjölk och har sugröret med den smak man vill ha. Då smakar de tex. Choklad eller jordgubb!! Super bra tycker jag!! För jag hatar mjölk.. :) finns att köpa på mataffärer!! (bilder från skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0