Plugg o restaurang!!

Heej nu sitter jag o pluggar har gjort de ett tag nu, ska göra de tills mamma kommer hem, hon är på gympa till typ halv sju!! Då ska vi på restaurang tror jag annars blir det tacos hemma!! :) i
Idag har jag varit med Rebecka i skogen och grillat korv, fikat o träffat djur!! :thumbup: kulit..
Imorgon ska vi hämta Alice min lillasyrra vid Birka-båten för hon åkte dit idag med hennes kompis o hennes familj.. Men innan de ska jag mamma o pappa till stan o shoppa sen ska jag kanske klippa mig!! :love: ses snart Puss o kram // Livi-kiwi <33


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad är det som vi ska träna på i spanska?? Var sjuk när hon gick igenom det.

2011-11-04 @ 10:40:36
URL: http://myheartisred.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0