Min dag!!

Heej sorry att jag inte har bloggat så bra!! Men här kommer ett inlägg :) jag har pluggat nästan hela dagen, inte så kul.. Har många prov när vi kommer tillbaka i skolan!! Men nu ska jag mamma o pappa på restaurang för min lillasyrra är på kalas till åtta!! :thumbup: efter restaurangen ska jag kanske hem till Alice om de går!! ( HOPPAS ) har saknat henne när hon var i London. :love: vi får se hur de blir!! ses Puss o kram // Livi-kiwi <33

Min mat + min nya mössa!! (osminkad)
VA INTE BLYGA OCH KOMMENTERA!! :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

OMG vad gott det såg ut! :D

Pasta carbonara eller? :) ♥

2011-11-05 @ 22:39:45
URL: http://losagnes.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

Olivia! Du e ju jätte söt på bilden:)

Vi ses på tisdag



Kram M

2011-11-06 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0