Lina den fina!!

Heej eller kanske godkväll :) idag skulle jag ha pluggat (själv) men sen kom Lina och då skulle vi plugga tsm!! Men de gick inte så bra :( hehe vi gick in på datan o sen bakade vi en kladdkaka :thumbup: den blev skita god.. Sen runt 5 gick jag o skulle möta min lilla syrra vid hennes bild o form ( fråga inte vad de e ) :) och då va Martin ( mupp ) där min kompis så då pratade vi med honom lite där!! Hejhej Martin som läser min blogg!! Ses imorgon ( teater ) men nu ska jag plugga lite till inför matte-provet som vi ska ha imorgon!! Puss o kran // Livi-kiwi <33 ( kakan ser ut som bajs ) :)

PS. Ni kan läsa min lilla BFF linas blogg oxå!! Linabloggen.devote.se :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0